DUYURUYU PAYLAŞIN

Değerli Öğrencilerimiz,

2024-2025 Bahar dönemi üniversite içi yatay geçiş başvuruları 02 Ocak Perşembe günü saat 09.00’da başlayıp 03 Ocak Cuma günü saat 17.00’da sona erecektir.

Yatay geçiş esasları ile ilgili genel bilgilere buradan ulaşabilirsiniz.

Başvuru İçin Tıklayınız

Başvuru için Gerekli Belgeler

Başvurularında eksik belge(ler) tespit edilen öğrencilerin başvuruları değerlendirilmeye alınmayacaktır.

  1. ÖSYS Puan kartı (ilgili sınava ilişkin puan ve başarı sırasını gösterir belge) veya eşdeğerliliği kabul edilen sınavlarla ilgili sonuç belgesi
  2. ÖSYS Yerleştirme Belgesi
  3. Başvuru Ücreti Banka Dekontu (Başvurulan her program için ayrı başvuru ücreti ödenir. Başvuru ücreti 400 TL'dir. Açıklamada T.C. Kimlik numarası ve isim ile başvurulan programın ismi de yer almalıdır.) (Başvuru ücreti iade edilmez)
  4. TOEFL belgesi (kendisinde olan öğrencilerimiz belgeyi ekleyecek, TOBB ETÜ’de TOEFL’a girenler için ÖİM Yabancı Diller Bölümünden temin edecektir. (Türkçe programlara geçiş için istenmez)

Hesap Adı: TOBB Ekonomi ve Teknoloji Üniversitesi

Garanti Bankası Mustafa Kemal Mahallesi Şubesi (Şube kodu- 1332) IBAN No: TR28 0006 2001 3320 0006 2984 60

Taban Puanına Göre Yatay Geçiş

  1. Başvuru yapılan program aynı veya farklı puan türünde olabilir.
  2. Başarı şartı aranmaz.
  3. En erken hazırlık sınıfı ikinci dönemine yatay geçiş yapabilir.

Akademik Başarı Puanına Göre Yatay Geçiş

  1. Bu kategoride geçiş yapılacak olan bölümün en erken ikinci sınıfın birinci dönemine, en geç üçüncü sınıfın birinci dönemine yatay geçiş yapılabilir.
  1. Başvuru yapılan program eşdeğer diploma programı olmalıdır.

Sonuçların İlanı

Yatay geçiş için başvuran adayların değerlendirme sonuçları, üniversitenin internet sayfasında Öğrenci İşleri Haber/Duyurular kısmında duyurulur.